-
Metaverse, van belofte naar nieuwe realiteit
Jasper OlaertsGereed
-
How To Build a Brand Strategically
Stijn SpaasGereed
-
Digitaal leren, innoveren en ondernemen
Mark VanlookGereed
-
Innovatie in de supply chain: wat komt er in de toekomst op ons af?
Rudi RoexGereed
-
Building the road to Marketing Automation 2.0
Tom KellensGereed
-
Meryame Kitir
Meryame KitirGereed
-
Defensie
Onderofficier Jan LipkensGereed
-
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Rik Zweegers (Crème de la crème)Gereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Een verhaal van strategie, visie en veel meer
Joris VranckenGereed
Dhr Ceunen werkt zijn hele carrière bij H.Essers waarbinnen zijn loopbaan een ideaal voorbeeld van intrapreneurship is. Begonnen als Business Analyst groeide hij op amper 10 jaar door naar zijn huidige functie als Supply chain innovation manager.
Voor een bedrijf als H.Essers is het essentieel om dagdagelijks om te gaan met mogelijke optimalisaties en innovaties. Het onderzoeken, uitwerken en implementeren van nieuwe mogelijkheden is één van de meest uitdagende opdrachten. Denk alleen al maar aan op welke manier je een heel team moet uitleggen en overtuigen om alles anders te doen dan normaal.
Daarnaast beweegt alles op gebied van logistiek en supply chain gigantisch snel: het moet goedkoper ,duurzamer, sneller, efficiënter,.... Om aan deze uitdagingen te kunnen voldoen heeft H.Essers haar eigen innovation department opgericht.
In deze sessie kom je hier alles over te weten.
#H.Essers #Supplychainmanagement