-
Waarom Marketing en Cultuur hand in hand gaan
Dempsey GiuntaGereed
-
UgenTec, op het kruispunt van technologie en gezondheidszorg.
Ugentec, Wouter UtenGereed
-
If IT wants to keep up with the ever changing business needs, IT has to stop coding
Hans Conings (Aziri)Gereed
-
LinkedCar zet de mobiliteitsindustrie op zijn kop
Mario SchraepenGereed
-
Let's talk business
Gereed
-
Verkeersleefbaarheid verhogen met Digital Twins en AI
Tim JacobsGereed
-
Jo spreekt....
Jo Peters (Deusjevoo/UPspace)Gereed
-
Infosessie voor studentondernemers
Evi KnutsGereed
-
Nieuwe HR-beleid anno 2022 / van intra- naar entrepreneurship
Joël Stockmans (Umanigroup)Gereed
-
Retailinnovatie vanuit praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek.
Hermien RaedtsGereed
Evenement Ondernemersweek PXL-Business 2022
begint om
7 maart 2022 om 09:00:00 CET
Verkoopprestaties verbeteren op basis van datagedreven technologie
Locatie: Blackbox/online
-
08-03-22 11:00
-
08-03-22 12:00
(CET)
(1 uur)
Tom Pennings (Salesnudge)
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Tom is
PXL-alumnus en studeerde verder aan Northwest Missouri State Universtiy.
Hij werkte onder meer bij Borland Software Corparation in San Francisco. Hij
startte zijn eigen bedrijf Onsophic met vestigingen in Hasselt (Corda) en Singapore.
#Onsophic #Salesnudge #DataIsHetNieuweGoud