-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
-
Meryame Kitir
Meryame KitirGereed
-
Kickstart your career
Joeri Timmermans (Intracto)Gereed
-
De uitdagingen en opportuniteiten betreffende blockchain
Guy en Bernard SchiepersGereed
-
Formule tot succes, VR + P + 111% + F
Loriana AllegrezzaGereed
-
Flanders Investement and Trade
Erik DieussaertGereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
-
De vrouw van 1 miljoen
Veronique BockstalGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Als één van de jongste vastgoedmakelaars in België startte Cédric Larbie, alumnus Hogeschool PXL, afgelopen jaar zijn eigen vastgoedkantoor. Geen traditioneel vastgoedkantoor maar een vastgoedkantoor met een unieke, moderne en internationale aanpak anno 2020. De vastgoedmicrobe is bij hem geleidelijk aan gegroeid maar zat stiekem al van kleins af aan in hem verborgen. Zijn deelname aan het televisieprogramma Huizenjagers en ervaringen op de Amerikaanse vastgoedmarkt, waren o.a. de aanzet voor de start van zijn eigen onderneming.
Als actief lid van het CIB en als bestuurder van de Jonge Vastgoedclub, zet hij zich ten volle in om de Belgische vastgoedsector nieuw en fris leven in te blazen.
"Een inspirerend ondernemersverhaal van een startende en gedreven vastgoedmakelaar met een duidelijke visie."