-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Innovation in China: Threat or Opportunity for the West?
Tom Van der HeydenGereed
-
Innovatie in de financiële wereld: soms een vloek, maar meestal een zegen
Pascal PaepenGereed
-
Innovatie in FinTech. Het internationale ondernemerschap van Davy Kestens en Cake.
Davy Kestens (Cake)Gereed
-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
-
Steven Coenegrachts
Steven CoenegrachtsGereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
-
Kickstart your career
Joeri Timmermans (Intracto)Gereed
-
Thomas Dermine
Thomas DermineGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Als één van de jongste vastgoedmakelaars in België startte Cédric Larbie, alumnus Hogeschool PXL, afgelopen jaar zijn eigen vastgoedkantoor. Geen traditioneel vastgoedkantoor maar een vastgoedkantoor met een unieke, moderne en internationale aanpak anno 2020. De vastgoedmicrobe is bij hem geleidelijk aan gegroeid maar zat stiekem al van kleins af aan in hem verborgen. Zijn deelname aan het televisieprogramma Huizenjagers en ervaringen op de Amerikaanse vastgoedmarkt, waren o.a. de aanzet voor de start van zijn eigen onderneming.
Als actief lid van het CIB en als bestuurder van de Jonge Vastgoedclub, zet hij zich ten volle in om de Belgische vastgoedsector nieuw en fris leven in te blazen.
"Een inspirerend ondernemersverhaal van een startende en gedreven vastgoedmakelaar met een duidelijke visie."