-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Thomas Dermine
Thomas DermineGereed
-
Onderhandelen als topsport
Stephanie BlommaertGereed
-
Flanders Investement and Trade
Erik DieussaertGereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Retailinnovatie vanuit praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek.
Hermien RaedtsGereed
-
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Rik Zweegers (Crème de la crème)Gereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Innovation and technology used to go - one-way - from the West to China, with or (sometimes) without the corresponding respect for intellectual property rights.
Nowadays, though, China is developing the capacity to be an innovation leader in several industries, partially reversing the flow.
Should Western companies see this as a threat or rather an unprecedented business opportunity?
De belangrijkste professionele expertise van Tom van der Heyden ligt op het gebied van algemeen management, global sourcing, internationale bedrijfsontwikkeling, opkomende markten en interculturele onderhandelingen over deals. Zijn professionele doelstellingen zijn de S³ Groep uit te breiden en te consolideren op verschillende Europese, Aziatische en Latijns-Amerikaanse markten en mijn kennis en ervaring bij te dragen aan de volgende generatie managers en ondernemers door lezingen te geven aan geselecteerde internationale business schools en universiteiten.
#China #International #businessopportunity #globalsourcing #intellectualpropertyrights