-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Innovatie in de financiële wereld: soms een vloek, maar meestal een zegen
Pascal PaepenGereed
-
From NoGo to RiGo (Cent Pur Cent)
Caroline RigoGereed
-
De vrouw van 1 miljoen
Veronique BockstalGereed
-
Innovatie als hefboom voor de verdere groei bij Impermo
Diether ClaeysGereed
-
De notaris van de toekomst
Bram VuylstekeGereed
-
Onderhandelen als topsport
Stephanie BlommaertGereed
-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
-
Club Brugge Media House
Maarten DedobbeleerGereed
-
Een verhaal van strategie, visie en veel meer
Joris VranckenGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Cake for Business is een marketingplatform waarmee retailers en merken op een gerichte manier cashback-kortingen kunnen aanbieden aan consumenten. Wie dus Cake toegang verschaft tot zijn data, kan genieten van kortingen bij bedrijven als Schoenen Torfs, JBC, Veritas, Deliveroo en Lukoil. Belgische consumenten hebben via het platform al meer dan 800.000 euro aan geautomatiseerde cashbacks verdiend, waarvan 125.000 euro in december 2021.
Aan de andere kant verhandelt Cake de (anonieme) data aan geïnteresseerde bedrijven. Zo krijgen ze inzichten in het aankoopgedrag van de diverse doelgroepen, zodat ze hun aanbod en marketing daar op kunnen afstemmen. Een wisselwerking die prima verloopt.
Cake heeft recent nog een extra dimensie aan het platform toegevoegd. Financiële instellingen kunnen Cake integreren in hun eigen banking-app, zodat de kortingen bij de commerciële partners automatisch worden doorgevoerd als er via de bankrekening wordt betaald. Ze krijgen bovendien een commissie op elke cashback die gegeneerd wordt. Deze formule, Cake for Banks genoemd, zal nu als plug & play-oplossing worden aangeboden bij Europese bankinstellingen.
#InternationalBusiness #Cake #SparkCentral #FinTech