-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
-
From NoGo to RiGo (Cent Pur Cent)
Caroline RigoGereed
-
Retailinnovatie vanuit praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek.
Hermien RaedtsGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Meryame Kitir
Meryame KitirGereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
Kickstart your career
Joeri Timmermans (Intracto)Gereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Innovation in China: Threat or Opportunity for the West?
Tom Van der HeydenGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Wat zijn de kritische stappen om te slagen met een innovatief idee/product in de markt? Julie vertelt hoe P-laser vanaf 2015 uitgroeide tot een wereldspeler in deze technologie.
P-Laser is een innovatieve onderneming met een focus op de ontwikkeling van industriële laser technologie. De activiteiten startten in 2008, als afdeling van een grote onderneming in industriële reiniging. Vier jaar later werd P-laser onafhankelijk en startten ze met de ontwikkeling van eigen laserreinigingssystemen. Vandaag werkt P-laser samen met 33 partners wereldwijd.
Na haar studies marketing en HR werkte Julie enkele jaren als HR Consultant voor ze aan de slag ging als International Business Development Manager en Operations Manager bij P-laser.