-
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Rik Zweegers (Crème de la crème)Gereed
-
Kickstart your career
Joeri Timmermans (Intracto)Gereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
Club Brugge Media House
Maarten DedobbeleerGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Focus op bedrijfsadministratie
Marion SterckxGereed
-
De impact van blockchain op business, organisaties en value creation
Gerrie Smits (Left Right Centre)Gereed
-
Innovation in China: Threat or Opportunity for the West?
Tom Van der HeydenGereed
-
Innovatie - onze sleutel tot de toekomst
Alexander van Biezen (VUB)Gereed
-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Wat zijn de kritische stappen om te slagen met een innovatief idee/product in de markt? Julie vertelt hoe P-laser vanaf 2015 uitgroeide tot een wereldspeler in deze technologie.
P-Laser is een innovatieve onderneming met een focus op de ontwikkeling van industriële laser technologie. De activiteiten startten in 2008, als afdeling van een grote onderneming in industriële reiniging. Vier jaar later werd P-laser onafhankelijk en startten ze met de ontwikkeling van eigen laserreinigingssystemen. Vandaag werkt P-laser samen met 33 partners wereldwijd.
Na haar studies marketing en HR werkte Julie enkele jaren als HR Consultant voor ze aan de slag ging als International Business Development Manager en Operations Manager bij P-laser.