-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Rik Zweegers (Crème de la crème)Gereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Innovatie in de financiële wereld: soms een vloek, maar meestal een zegen
Pascal PaepenGereed
-
Mensen en organisaties sterker uit vernieuwing en verandering laten komen
Joris Smeyers (Koru)Gereed
-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
-
Defensie
Onderofficier Jan LipkensGereed
-
Club Brugge Media House
Maarten DedobbeleerGereed
-
De vrouw van 1 miljoen
Veronique BockstalGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Building a business with 0€ marketing budget
Het professionele levensverhaal van Caroline Rigo (38) is er één gekenmerkt door gedurfd, maar doordacht ondernemerschap waarbij ze met veel fun en flair haar steentje bijdraagt aan een betere en gezondere wereld.
Op 17 jaar tijd is deze Hasseltse beauty-entrepreneur uitgegroeid tot een ware make-upgoeroe en absolute pionier in Vlaanderen op vlak van duurzaam ondernemen in de cosmeticawereld en dit met haar merken Cent Pur Cent, i.am.klean, Café Beauté en Blush Academy.
Beauty staat bij haar voor veel meer dan enkel aandacht voor uiterlijke schoonheid, maar voor een bewuste way of life. Met haar Clean Commitment wil Caroline als onderneemster een positieve impact creëren op de mensen en de wereld om haar heen. Haar missie? Schoonheid naar een hoger niveau tillen met de beloften:
Good Hearted, Good Inspired en Good Connected!
Building a business with 0€ marketing budget