-
Retailinnovatie vanuit praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek.
Hermien RaedtsGereed
-
Innovatie als hefboom voor de verdere groei bij Impermo
Diether ClaeysGereed
-
Innovatie in de financiële wereld: soms een vloek, maar meestal een zegen
Pascal PaepenGereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
Club Brugge Media House
Maarten DedobbeleerGereed
-
Flanders Investement and Trade
Erik DieussaertGereed
-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
-
Kickstart your career
Joeri Timmermans (Intracto)Gereed
-
Formule tot succes, VR + P + 111% + F
Loriana AllegrezzaGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Building a business with 0€ marketing budget
Het professionele levensverhaal van Caroline Rigo (38) is er één gekenmerkt door gedurfd, maar doordacht ondernemerschap waarbij ze met veel fun en flair haar steentje bijdraagt aan een betere en gezondere wereld.
Op 17 jaar tijd is deze Hasseltse beauty-entrepreneur uitgegroeid tot een ware make-upgoeroe en absolute pionier in Vlaanderen op vlak van duurzaam ondernemen in de cosmeticawereld en dit met haar merken Cent Pur Cent, i.am.klean, Café Beauté en Blush Academy.
Beauty staat bij haar voor veel meer dan enkel aandacht voor uiterlijke schoonheid, maar voor een bewuste way of life. Met haar Clean Commitment wil Caroline als onderneemster een positieve impact creëren op de mensen en de wereld om haar heen. Haar missie? Schoonheid naar een hoger niveau tillen met de beloften:
Good Hearted, Good Inspired en Good Connected!
Building a business with 0€ marketing budget