-
How To Build a Brand Strategically
Stijn SpaasGereed
-
Metaverse, van belofte naar nieuwe realiteit
Jasper OlaertsGereed
-
Building the road to Marketing Automation 2.0
Tom KellensGereed
-
Welke innovaties komen er op ons af binnen de supply chain?
Robin CeunenGereed
-
Innovatie in de supply chain: wat komt er in de toekomst op ons af?
Rudi RoexGereed
-
Verkeersleefbaarheid verhogen met Digital Twins en AI
Tim JacobsGereed
-
Waarom Marketing en Cultuur hand in hand gaan
Dempsey GiuntaGereed
-
Jongste vastgoedmakelaar met een inspirerend ondernemersverhaal
Cédric LarbieGereed
-
Wouter Beke
Wouter BekeGereed
-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
De Hogeschool PXL lanceerde vorig jaar de ‘Digital Business School’, een nieuw initiatief waarin de expertise van de departementen PXL-Research, PXL-Digital en PXL-Business in het kader van het programma ‘Levenslang Leren’ samengebundeld worden.
In diverse domeinen worden er ‘business architecten’ opgeleid die vanuit hun domein via technologie structuren uittekenen en ideeën kunenn omzetten naar een marktklaar product of dienst. In de sessie gaan we concreet in op de gebruikte methodiek binnen de Digital Business school en zoomen we in op de mogelijkheden voor afgestudeerden en professionals
Afgestudeerd als burgerlijk ingenieur begon ik als onderzoeker bij IMEC (Silvar Lisco) en kwam ik als jonge ondernemer terecht in California. Na diverse initiatieven in binnen- en buitenland startte ik een eigen zaak in Hasselt: anaXis. Dit internetbedrijf groeide snel tot een belangrijke Vlaamse speler. Parallel ontwikkelde zich een nieuwe passie voor drones. Als voorzitter van de Vlaamse drone federatie had ik een boeiende tijd en kreeg ik de kans DronePort mee op te starten. Vandaag ben ik actief voor de hogeschool PXL en SyntraPXL en help ik bedrijven met hun digital business opportuniteiten.