-
How To Build a Brand Strategically
Stijn SpaasGereed
-
Building the road to Marketing Automation 2.0
Tom KellensGereed
-
Innovatie in de supply chain: wat komt er in de toekomst op ons af?
Rudi RoexGereed
-
Welke innovaties komen er op ons af binnen de supply chain?
Robin CeunenGereed
-
Metaverse, van belofte naar nieuwe realiteit
Jasper OlaertsGereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Defensie
Onderofficier Jan LipkensGereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Verkoopprestaties verbeteren op basis van datagedreven technologie
Tom Pennings (Salesnudge)Gereed
-
Onderhandelen als topsport
Stephanie BlommaertGereed
De Hogeschool PXL lanceerde vorig jaar de ‘Digital Business School’, een nieuw initiatief waarin de expertise van de departementen PXL-Research, PXL-Digital en PXL-Business in het kader van het programma ‘Levenslang Leren’ samengebundeld worden.
In diverse domeinen worden er ‘business architecten’ opgeleid die vanuit hun domein via technologie structuren uittekenen en ideeën kunenn omzetten naar een marktklaar product of dienst. In de sessie gaan we concreet in op de gebruikte methodiek binnen de Digital Business school en zoomen we in op de mogelijkheden voor afgestudeerden en professionals
Afgestudeerd als burgerlijk ingenieur begon ik als onderzoeker bij IMEC (Silvar Lisco) en kwam ik als jonge ondernemer terecht in California. Na diverse initiatieven in binnen- en buitenland startte ik een eigen zaak in Hasselt: anaXis. Dit internetbedrijf groeide snel tot een belangrijke Vlaamse speler. Parallel ontwikkelde zich een nieuwe passie voor drones. Als voorzitter van de Vlaamse drone federatie had ik een boeiende tijd en kreeg ik de kans DronePort mee op te starten. Vandaag ben ik actief voor de hogeschool PXL en SyntraPXL en help ik bedrijven met hun digital business opportuniteiten.