-
Jongste vastgoedmakelaar met een inspirerend ondernemersverhaal
Cédric LarbieGereed
-
Onderhandelen als topsport
Stephanie BlommaertGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Formule tot succes, VR + P + 111% + F
Loriana AllegrezzaGereed
-
Innovatie in FinTech. Het internationale ondernemerschap van Davy Kestens en Cake.
Davy Kestens (Cake)Gereed
-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Véronique sprong pas laat in haar carrière in het ondernemerschap. Ze was founder van Wheatless & More en More than soup, twee aanbieders van allergenenvrije voeding. Ze verkocht beide bedrijven in 2017. Geboeid door de drempels die onderneemsters ondervinden bij het ondernemen, richtte ze samen met hogeschool UCLL de Female Founders Academy en haar eigen nieuwe start-up outgrow op. Met de bedoeling om onderneemsters naar 1 miljoen euro omzet te helpen schalen.
In haar laatste boek "De vrouw van 1 miljoen" focust Veronique Bockstal op vrouwelijke ondernemers. Waarom zijn vrouwelijke ondernemers in de minderheid? Met welke specifieke uitdagingen krijgen zij te maken? In haar boek richt Veronique zich tot onderneemsters die de ambitie hebben om naar een omzet van €1 miljoen en meer te schalen maar zoeken naar de juiste hefbomen om die eerste mijlpaal te bereiken. Ook voor mannelijke studenten met een open geest interessant!
LinkedIn profiel
Klik hier om deze sessie online te starten.