-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Meryame Kitir
Meryame KitirGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Focus op bedrijfsadministratie
Marion SterckxGereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Thomas Dermine
Thomas DermineGereed
-
Steven Coenegrachts
Steven CoenegrachtsGereed
-
De uitdagingen en opportuniteiten betreffende blockchain
Guy en Bernard SchiepersGereed
-
Tom De Troyer (Partner, Eight Advisory)
Tom De TroyerGereed
-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Blockchain
is WTF, zeg ik wel eens: "Waarschijnlijk Toch Fundamenteel". De
technologie interesseert me niet zo, maar wel de mogelijke impact op business,
ownership en hoe we samen waarde creëren. Wat is blockchain nu eigenlijk
echt, als we voorbij de technologie kijken? Wat is de impact op bedrijven
en processen? Zorgt het er echt voor dat de toegevoegde waarde van bepaalde
bedrijven nihil wordt? En, echt WTF, blockchain maakt ook web3 mogelijk. En
NFTs. En de Metaverse. Dus in die wereld komen er mogelijkheden naar nieuwe
applicaties, nieuwe business-modellen en nieuwe manieren om samen waarde te
creëren.
Gerrie is een freelance schrijver/spreker/consultant over innovatie in het algemeen, met blockchain/web3 als stokpaardje. Voor hij freelance ging, schreef Gerrie over muziek, maakte hij TV, richtte hij 2 start-ups op in Londen en was hij ambtenaar.
#Blockchain #WTF #web3 #Metaverse