-
Innovatie in de financiële wereld: soms een vloek, maar meestal een zegen
Pascal PaepenGereed
-
Innovatie - onze sleutel tot de toekomst
Alexander van Biezen (VUB)Gereed
-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
-
De vrouw van 1 miljoen
Veronique BockstalGereed
-
Joël Clijsters (N-tropie bv)
Joël Clijsters, Zaakvoerder en Bestuurder van N-tropie bvGereed
-
Hoe groeide P-laser uit tot een wereldspeler in de laser-technologie?
Julie PhilippronGereed
-
From NoGo to RiGo (Cent Pur Cent)
Caroline RigoGereed
-
Aanpak van de georganiseerde misdaad op regionaal niveau
Annemie De Boye (ARIEC)Gereed
-
Mijn eerste marketing job
Laura Marit en Bram Debougnoux (Groeimakers)Gereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
Evenement Ondernemersweek PXL-Business 2022
begint om
7 maart 2022 om 09:00:00 CET
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Locatie: Pacioli/Online
-
10-03-22 09:00
-
10-03-22 10:00
(CET)
(1 uur)
Rik Zweegers (Crème de la crème)
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Hoe start je een ijsfabriek en hoe verover je het buitenland in deze verzadigde markt?
Rik Zweegers is oprichter van Crème de la Crème. De Hasseltse roomijsfabrikant doet het zeer goed op de internationale markt. Hun producten liggen onder andere in Israël, Dubai, Hing Kong, Singapore, China en Japan in de winkels.
#cremedelacreme #creatiefondernemen #startup #scaleup #internationaalondernemen