-
Onderhandelen als topsport
Stephanie BlommaertGereed
-
Club Brugge Media House
Maarten DedobbeleerGereed
-
(Bizzit) - gewijzigd naar: Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?
Shila Casteels en Jeroom Vanbever (JUVO)Gereed
-
Defensie
Onderofficier Jan LipkensGereed
-
De uitdagingen en opportuniteiten betreffende blockchain
Guy en Bernard SchiepersGereed
-
Steven Coenegrachts
Steven CoenegrachtsGereed
-
De impact van blockchain op business, organisaties en value creation
Gerrie Smits (Left Right Centre)Gereed
-
Tom De Troyer (Partner, Eight Advisory)
Tom De TroyerGereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
(Wat als data je marketing campagne mee bepaalt?) - gewijzigd naar Bizzit
Geoffrey MarcoenGereed
Evenement Ondernemersweek PXL-Business 2022
begint om
7 maart 2022 om 09:00:00 CET
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Locatie: Pacioli/Online
-
10-03-22 09:00
-
10-03-22 10:00
(CET)
(1 uur)
Rik Zweegers (Crème de la crème)
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Hoe start je een ijsfabriek en hoe verover je het buitenland in deze verzadigde markt?
Rik Zweegers is oprichter van Crème de la Crème. De Hasseltse roomijsfabrikant doet het zeer goed op de internationale markt. Hun producten liggen onder andere in Israël, Dubai, Hing Kong, Singapore, China en Japan in de winkels.
#cremedelacreme #creatiefondernemen #startup #scaleup #internationaalondernemen