-
Creatief ondernemen in een verzadigde markt
Rik Zweegers (Crème de la crème)Gereed
-
Innovatie als hefboom voor de verdere groei bij Impermo
Diether ClaeysGereed
-
De impact van blockchain op business, organisaties en value creation
Gerrie Smits (Left Right Centre)Gereed
-
Digitalisering en Digitale Transformatie
Veroniek Hermans (Senior adviseur innovatie en digitalisering)Gereed
-
Retailinnovatie vanuit praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek.
Hermien RaedtsGereed
-
Investeringsaftrek (Finvision)
Maarten Moons (Finvision)Gereed
-
Hoe groeide P-laser uit tot een wereldspeler in de laser-technologie?
Julie PhilippronGereed
-
Flanders Investement and Trade
Erik DieussaertGereed
-
De vrouw van 1 miljoen
Veronique BockstalGereed
-
Directeur familiebedrijven VOKA Limburg stapt in eigen familiebedrijf
Axelle HenrardGereed
Schrijf je hier in voor deelname on campus
Wens je online deel te nemen, gebruik dan onderstaande link
Club Brugge heeft sinds een paar jaar een heus Media House in zijn rangen, met filmmakers, copywriters, grafici, designers etc. Die vullen continu de website, de app en de sociale media kanalen aan met clips, minidocu’s achter de schermen, een tv-show op matchdagen etc. Alles om de beleving voor, tijdens en na matchdagen te maximaliseren en een sterke community met fans op te bouwen. Waarom nog wachten tot de media naar je toekomt als je in eigen regie content naar buiten kan brengen? Club Brugge speelt hierin een voortrekkersrol in België, ondertussen gretig gevolgd door andere Belgische topclubs.
Club Brugge KV is een Belgische voetbalclub,
uitkomend in eerste klasse. Het is de populairste van de twee profclubs
uit Brugge – de andere is Cercle
Brugge. De club, die sinds 1959 onafgebroken in de hoogste afdeling speelt,
is bij de Voetbalbond aangesloten
met stamnummer 3, heeft blauw-zwart
als kleuren en speelt in het stedelijk Jan Breydelstadion.
https://www.linkedin.com/in/maartendedobbeleer/?originalSubdomain=be